נהרס ביתו של רוצח התינוקת חיה זיסל ברון הי"ד

    קובי פינקלר No Comments on נהרס ביתו של רוצח התינוקת חיה זיסל ברון הי"ד
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיתוף עם צוותים של משטרת ישראל – הרס הלילה צה"ל בשכונת סילוואן במזרח ירושלים – את ביתו של המחבל עבד אל-רחמן אל-שלודי שדרס למוות את התינוקת חיה זיסל ברון הי"ד בפיגוע הדריסה בתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת בירושלים.

    מדובר צה"ל נמסר כי "כחלק מהלחימה המתמשכת בטרור ובתשתיותיו ובהתאם להנחיית הדרג המדיני, כוחות הנדסה של צה"ל בשיתוף עם צוותים של משטרת ישראל ומשמר הגבול הרסו הלילה את ביתו של עבד אל-רחמן אל-שלודי בשכונת סילוואן במזרח ירושלים".

    "הריסת הבית בוצעה בעקבות פיגוע הדריסה הרצחני שארע בכ"ח בתשרי תשע"ה, 22 באוקוטובר 2014, בו דרס המחבל עבד אל-רחמן אל-שלודי, תושב שכונת סילוואן, אזרחים ששהו בתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת שבירושלים.

    "הריסת בתיהם של המחבלים הינה מסר חד וברור לכל אותם המבקשים לפגוע באזרחי ישראל ובכוחות הביטחון, ולפיו, לטרור ולפגיעה בחפים מפשע ישנו מחיר כבד אותו ישלמו אם יבחרו להמשיך בפעילות זו".

    "צה"ל ימשיך לפעול בהתאם להנחיות הדרג המדיני, תוך שיתוף פעולה עם כלל גופי הביטחון ולא יהסס לנקוט בכלל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו על מנת לפגוע במחבלים והגורמים המסייעים להם, ולהרתיע מביצועם של פיגועים נוספים", נמסר בהודעה.



    0 תגובות